artbydaniel.blogg.se

-Check it out.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Jo jag har väldigt klart för mig vad imdb är. Men jag måste väl inte tycka en film är bra för att alla andra tycker det? Jag uttrycker bara mina åsikter om en film som jag inte tyckte var bra, så även om Kick Ass hade 10 på imdb skulle jag tycka den var lika dålig. Och dessutom, om du skulle kollat under min filmkategori så ser du att jag ser väldigt mycket på film. Så nej jag tycker inte One tree hill eller doktorn kan komma (som dessutom är en tv-serier?) är några höjdare. Du kanske inte borde vara så snabb på att dömma någon efter att ha läst ett blogginlägg?

2010-05-21 @ 14:39:19
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Åh, vilken fin blogg du har. Kände igen mig i några saker du skrivit här och där. Känns som att vi är lika.

2012-03-09 @ 04:26:39
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0